Producenci żywności wiedzą najlepiej, że wprowadzanie na rynek nowych produktów to ciężki orzech do zgryzienia. Nie dość, że ciężko wprowadzić taką nowość do sieci to jeszcze umieszczenie produktu na półce nie daje nam gwarancji, że produkt zostanie kupiony przez klienta. Aby przekonać klienta do zakupu trzeba produkt przedstawić, a jeszcze lepiej ? dać mu go do spróbowania. Dlatego właśnie wiele firm postanawia organizować degustacje. To fajny sposób na zapoznanie konsumenta z produktem. Niezbędnym partnerem do zorganizowania takiej akcji promocyjnej będzie agencja hostess. Nikt inny na rynku lepiej nie dobierze nam dziewczyn, które będą promować nasz produkt, niż właśnie profesjonalna agencja hostess. Oczywiście, tego typu firma nie obsługuje jedynie firm z sektora FMCG. Praktycznie rzecz biorąc agencja hostess jest często partnerem firm z zupełnie innych branży ? na przykład branży bankowej, finansowej czy nawet budowlanej. Hostessy spotkać możemy podczas targów mieszkaniowych i w placówkach bankowych.
Agencja hostess
Losowe teksty:
Amouage Memoir Man – awangarda paryska
Memoir Man to najbardziej nieprzewidywalny/irracjonalny a przez to najtrudniejszy do zaszufladkowania odór ze stajni Omańskiego brandu. Zapytacie Why? Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym (anatomicznym) artyzmem/złożonością, z drugiej natomiast bardzo czytelne (wręcz bezpretensjonalne) niepokornie-pyszne, nieprzystające dla wizerunku marki „zachowanie”. Karine Vinchon-Spechner (osoba odpowiedzialna za konstrukcję tego EDP) zdecydowała się na nie lada eksperyment –...
Amouage Fate Man – koniec podróży
Fate – przeznaczenie, dola, niepewny los… (co tym razem przygotowała dla facetów marka Amouage?) Producent przedstawia to EDP jako zwieńczenie/podsumowanie poszukiwań męskiego ideału zapachowego, czy słusznie? Aspekt wizualny – szklany flakon, poddany procesowi iryzacji to prawdziwe dzieło sztuki. W zależności od kąta padania światła mieni się wszystkimi kolorami tęczy. Warto w...